Рейтинговий список студентських наукових робіт 2018 року
з галузі знань і спеціальності «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті»
|
№ з/п |
Шифр |
Кількість балів за результатами рецензування |
|
1 |
Carpe diem |
183 |
|
2 |
E-Ergo |
182 |
|
3 |
ЗНО |
177 |
|
4 |
КоЛи_АлТо |
172 |
|
5 |
ПІТОН |
166 |
|
6 |
ІКТ навчання |
165 |
|
7 |
Акитамрофні |
164 |
|
8 |
Відпочинок Цезаря |
163 |
|
9 |
МКТ2018 |
162 |
|
10 |
Ex voto |
160 |
|
11 |
Інформаційне середовище |
159 |
|
12 |
IT-WORLD |
158 |
|
13 |
Віртуальна фізична лабораторія |
157 |
|
14 |
освіта – інновації |
156 |
|
15 |
Лабораторний практикум |
155 |
|
16 |
Електронний посібник |
153 |
|
17 |
ІТ НUВ3 |
152 |
|
18 |
MSUNB |
151 |
|
19 |
АРДЕФАК |
148 |
|
20 |
Інтернет-просування |
147 |
|
21 |
Мультимедійний супровід |
146 |
|
22 |
Dist_learn |
145 |
|
23 |
Modus vivendi |
144 |
|
24 |
Застосування BYOD |
142 |
|
25 |
Управління ідеями |
140 |
|
26 |
Geneva |
139 |
|
27 |
Готовність |
138 |
|
28 |
Фізичний експеримент |
134 |
|
29 |
Гор_Кир |
129 |
|
30 |
КоГрін_ІМГна |
127 |
|
31 |
Комп`ютерні засоби |
126 |
|
32 |
3D-тур |
124 |
|
33 |
Освіта |
123 |
|
34 |
Календар |
122 |
|
35 |
Чоловіча гімназія |
115 |
|
36 |
Carpe diem! |
115 |
|
37 |
Мультимедіа |
114 |
|
38 |
666 |
107 |
|
39 |
Office 365 |
106 |
|
40 |
Швидкочитання |
102 |
|
41 |
Знання – грогрес |
101 |
|
42 |
Гейміфікація в освіті |
92 |
|
43 |
ІТ НUВ2 |
91 |
|
44 |
Сайт |
88 |
|
45 |
Комп.набір * |
88 |
|
46 |
Навчальне середовище |
86 |
|
47 |
Мережа |
84 |
|
48 |
Педагогічна підтримка. Елементи комбінаторики |
80 |
|
49 |
Кассіопея |
79 |
|
50 |
Рейтинг |
76 |
|
51 |
Реконструкція-реновація |
75 |
|
52 |
Test |
72 |
|
53 |
Хмара процес |
71 |
|
54 |
Навчальні відеофрагменти |
68 |
|
55 |
Підхід |
57 |
|
56 |
ІТТІ |
54 |
|
57 |
Медіаосвіта |
43 |
примітка* – на Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з галузі знань «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» надійшла робота без шифру.
